Informacja Administratora

Na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), Dz. U. UE. L. 2016.119.1 z dnia 4 maja 2016r., dalej RODO informuję:
1. dane Administratora i Inspektora Ochrony Danych znajdują się w linku „Ochrona danych osobowych”,
2. Pana/Pani dane osobowe w postaci adresu IP, są przetwarzane w celu udostępniania strony internetowej oraz wypełnienia obowiązków prawnych spoczywających na administratorze(art.6 ust.1 lit.c RODO),
3. jeżeli korzysta Pan/Pani z odnośnika na stronie będącego adresem e-mail placówki to zgadza się Pan/Pani na przetwarzanie danych w celu udzielenia odpowiedzi,
4. dane osobowe mogą być przekazywane organom państwowym, organom ochrony prawnej (Policja, Prokuratura, Sąd) lub organom samorządu terytorialnego w związku z prowadzonym postępowaniem,
5. Pana/Pani dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego ani do organizacji międzynarodowej,
6. Pana/Pani dane osobowe będą przetwarzane wyłącznie przez okres i w zakresie niezbędnym do realizacji celu przetwarzania,
7. przysługuje Panu/Pani prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania lub prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania,
8. ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych,
9. podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest fakultatywne (dobrowolne) w celu udostępnienia strony internetowej,
10. Pana/Pani dane osobowe nie będą podlegały zautomatyzowanym procesom podejmowania decyzji przez Administratora, w tym profilowaniu.
zamknij

„Bóbr”, "InstaLogik", „Digital Wizards” - sukcesy naszych uczniów w ogólnopolskich konkursach informatycznych.

Nasi utalentowani uczniowie zostali wyróżnieni w różnych konkursach informatycznych na poziomie szkolnym, wojewódzkim i ogólnopolskim. Konkursy odbywały się głównie z wykorzystaniem konkursowych platform edukacyjnych a każdy uczeń miał przygotowany własny login i hasło. Opiekunem działań konkursowych była pani Małgorzata Jegier. Końcowe wyniki zostały ogłoszone na przełomie marca i kwietnia.


logo Międzynarodowego Konkursu Informatycznego Bóbr

XIX Międzynarodowy Konkurs Informatyczny „Bóbr” to ogólnopolskie wydarzenie skierowane do uczniów szkół podstawowych i średnich, mające na celu rozwijanie zainteresowań informatycznych oraz umiejętności logicznego myślenia. W trzech kategoriach tegorocznej edycji konkursu wzięło udział 75 uczniów z różnych klas, którzy rywalizowali w rozwiązywaniu zadań o różnym stopniu trudności. Zadania konkursowe obejmowały zagadnienia związane z algorytmiką, programowaniem, analizą problemów oraz myśleniem komputacyjnym. Każdy uczestnik miał określony czas na rozwiązanie testu online, a wyniki były oceniane według ustalonego klucza. Naszym uczniom niewiele punktów brakło do wyróżnień ogólnopolskich. Najlepsze wyniki w naszej szkole w różnych kategoriach:

Skrzat kl. 2-3:

  • M. Pacholec – 3b
  • M. Kaczmarczyk – 2b
  • A. Karbownik – 2b
  • A. Bąkowicz - 2a
  • Z. Zbroja - 2b

Beniamin kl. 4-6:

  • A. Pacholec – 6b
  • J. Michalczyk – 6a
  • N. Kruszyńska - 6a
  • P. Paliński - 6a
  • D. Siwczyk – 6b
  • D. Sobociński - 6b

Junior kl. 7-8:

  • A. Gębicz - 7b
  • L. Siwczyk – 8a
  • M. Szafrański - 7a
  • J. Pietrucha - 8a

logo konkursu Instalogik

Celem VI Ogólnopolskiego Konkursu matematyczno - informatycznego "InstaLogik" jest rozwijanie umiejętności logicznego myślenia i analizy problemów oraz promowanie informatyki wśród młodzieży. Konkurs przebiegał w trzech etapach od listopada 2024 roku do marca 2025 roku z wykorzystaniem platformy edukacyjnej dedykowanej dla tego konkursu. Uczestnicy mają okazję: doskonalić zdolności algorytmiczne oraz umiejętność programowania, zdobywać doświadczenie w rozwiązywaniu zadań problemowych, poznać różne podejścia do kodowania i pracy z językami programowania, takimi jak Assembly, który służy do niskopoziomowego programowania sprzętu komputerowego. Uczestnicy w II i III etapie wykonywali zadania związane z: podstawowymi operacjami na rejestrach procesora, optymalizacją kodu w Assembly dla szybszego działania programów, tworzeniem prostych programów sterujących funkcjami sprzętowymi, dekodowaniem i analizą instrukcji maszynowych.

Ostateczne ogólnopolskie wyniki konkursowe w III etapie:

klasa 4:

  • Laureat III miejsca: Patrycja Kubera – 4a - najlepszy wynik w powiecie bełchatowskim

Finaliści:

  • Maria Madej – 4a - drugi wynik w powiecie bełchatowskim,
  • Maja Misiak – 4a - trzeci wynik w gminie Kleszczów

klasa 5:

  • Laureat III miejsca: Gaja Uchrońska – 5a - najlepszy wynik w gminie Kleszczów

Finalista:

  • A. Krawczykowski – 5a - drugi wynik w gminie Kleszczów

klasa 6:

  • Laureat II miejsca: Arkadiusz Pacholec – 6b - najlepszy wynik w powiecie bełchatowskim

Finalista:

  • M. Kowalczyk – 6b - drugi wynik w powiecie bełchatowskim

klasa 7:

  • Laureat III miejsca: Michał Szafrański – 7a - najlepszy wynik w gminie Kleszczów

Finaliści:

  • S. Kubera – 7a - drugi wynik w gminie Kleszczów
  • B. Kępa – 7a - trzeci wynik w gminie Kleszczów

Po zakończeniu konkursu organizatorzy ogłosili listę laureatów w poszczególnych kategoriach wiekowych. Uczestnicy podkreślali, że zadania związane z Assembly były wymagające, ale dały im cenne doświadczenie w pracy na niskim poziomie abstrakcji, co przyda się w dalszej nauce programowania i rozwoju zawodowym.


logo konkursu DigitalWizards

Ogólnopolski Konkurs Informatyczny „Digital Wizards” ma na celu rozwijanie umiejętności informatycznych uczniów szkół podstawowych (klasy VI-VIII) poprzez angażującą formę gry edukacyjnej. Konkurs odbywa się w dwóch kategoriach: dziewczynki i chłopcy. Uczestnicy zdobywają wiedzę z czterech kluczowych obszarów: Sztuczna inteligencja (AI) – podstawy działania algorytmów i ich zastosowanie; Cyberbezpieczeństwo – zasady bezpiecznego korzystania z internetu; Higiena cyfrowa – odpowiedzialne korzystanie z technologii; Marketing cyfrowy – podstawy promocji w świecie online.

Konkurs składał się z kilku etapów: DigiLab – etap szkolny, w którym uczniowie zapoznawali się z materiałami edukacyjnymi i rozwiązywali test online; DigiTest – etap wojewódzki, gdzie najlepsi uczniowie rywalizowali w teście sprawdzającym ich wiedzę; DigiFest – finał ogólnopolski w Warszawie; DigiCamp – obóz naukowy dla laureatów konkursu, obejmujący warsztaty informatyczne i zwiedzanie Trójmiasta.

Z naszej szkoły wzięło udział 15 dziewczynek i 16 chłopców. W etapie szkolnym najlepsze wyniki uzyskali:

dziewczynki:

  • I miejsce - Aleksandra Gębicz - 7b
  • II miejsce - Zuzanna Cydzik - 4b
  • III miejsce - Lena Barańska - 6b
  • IV miejsce - Ada Lankamer - 7b

chłopcy:

  • I miejsce - Michał Szafrański - 7a
  • II miejsce - Piotr Moreń - 8b
  • III miejsce - Juliusz Kucner – 7a

Do etapu wojewódzkiego zakwalifikował się Michał Szafrański. Etap wojewódzki odbył się stacjonarnie w Łodzi w Łódzkiej Strefie Ekonomicznej. Organizatorem konkursu było Technikum Technikum Automatyki i Robotyki. Po konkursie uczniowie mogli wziąć udział w zajęciach zorganizowanych przez uczniów TAR – testy gier edukacyjnych komputerowych i z wykorzystaniem technologii wirtualnej rzeczywistości (VR) i rozszerzonej rzeczywistości (AR).

  • Michał Szafrański uzyskał III miejsce w etapie wojewódzkim.

Uczestnicy konkursu wykazali się wyjątkowymi umiejętnościami w zakresie analizy danych, programowania i cyberbezpieczeństwa. Organizatorzy podkreślili, że poziom rywalizacji był bardzo wysoki, a uczestnicy świetnie poradzili sobie z wymagającymi zadaniami testowymi.

„Digital Wizards 2025” to wydarzenie, które nie tylko rozwija kompetencje informatyczne młodzieży, ale także inspiruje do dalszego zgłębiania technologii. Organizatorzy zapowiedzieli kolejną edycję konkursu w przyszłym roku.


Udziały uczniów w konkursach informatycznych po raz kolejny okazały się udanymi wydarzeniami, które promują informatykę wśród młodzieży i motywują do dalszego rozwijania umiejętności w tym zakresie. Uczniowie mogą samodzielnie pobrać sobie dyplomy za udział lub zajęcie danego miejsca w wybranym konkursie. Organizatorzy zapowiedzieli kolejne edycje w przyszłym roku, a uczniowie już teraz mogą rozpocząć przygotowania do nowych wyzwań.

Opracowanie: Małgorzata Jegier