Informacja Administratora

Na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), Dz. U. UE. L. 2016.119.1 z dnia 4 maja 2016r., dalej RODO informuję:
1. dane Administratora i Inspektora Ochrony Danych znajdują się w linku „Ochrona danych osobowych”,
2. Pana/Pani dane osobowe w postaci adresu IP, są przetwarzane w celu udostępniania strony internetowej oraz wypełnienia obowiązków prawnych spoczywających na administratorze(art.6 ust.1 lit.c RODO),
3. jeżeli korzysta Pan/Pani z odnośnika na stronie będącego adresem e-mail placówki to zgadza się Pan/Pani na przetwarzanie danych w celu udzielenia odpowiedzi,
4. dane osobowe mogą być przekazywane organom państwowym, organom ochrony prawnej (Policja, Prokuratura, Sąd) lub organom samorządu terytorialnego w związku z prowadzonym postępowaniem,
5. Pana/Pani dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego ani do organizacji międzynarodowej,
6. Pana/Pani dane osobowe będą przetwarzane wyłącznie przez okres i w zakresie niezbędnym do realizacji celu przetwarzania,
7. przysługuje Panu/Pani prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania lub prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania,
8. ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych,
9. podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest fakultatywne (dobrowolne) w celu udostępnienia strony internetowej,
10. Pana/Pani dane osobowe nie będą podlegały zautomatyzowanym procesom podejmowania decyzji przez Administratora, w tym profilowaniu.
zamknij

Deklaracja Dostępności

Szkoła Podstawowa im. Mikołaja Kopernika
w Łękińsku
zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych.

Deklaracja dostępności dotyczy strony https://splekinsko.pl

  • Data publikacji strony internetowej: .
  • Data ostatniej istotnej aktualizacji: .

Stan dostępności cyfrowej

Ta strona internetowa jest częściowo zgodna z załącznikiem do ustawy o dostępności cyfrowej z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu niezgodności i wyłączeń wymienionych poniżej.

Niedostępne treści

Niezgodność z załącznikiem

  • Dokumenty szkolne takie jak: regulaminy, statuty, wnioski, zgłoszenia (dotyczące m.in. rekrutacji, ubezpieczeń, akcji i konkursów), standardy ochrony, certyfikaty są niedostępne cyfrowo. Brak odpowiedniej struktury oraz formatowania zawartości dokumentów.
  • Załączniki dotyczące egzaminów (harmonogramy, komunikaty) oraz niektóre rozporządzenia tworzone przez instytucję zewnętrzną, nie są dostępne cyfrowo. Szkoła nie ma wpływu na stan dostępności tych dokumentów.
  • Załączniki dotyczące projektu Szkoły Promującej Zdrowie nie są dostępne cyfrowo.

Treści nieobjęte przepisami

Niektóre wpisy zawierają nazwy własne i oznaczenia pisane wersalikami.

Jeżeli znajdziesz pliki opublikowane na stronie i niedostępne cyfrowo a potrzebujesz dostępu do nich, skontaktuj się z nami i wskaż dokładnie, które z nich potrzebujesz i jak powinniśmy je dostosować.

Strona zawiera mapę dojazdu - mapy są wyłączone z obowiązku zapewniania dostępności.

Przygotowanie deklaracji dostępności

Data sporządzenia deklaracji: .

Data ostatniego przeglądu deklaracji: .

Deklarację sporządziliśmy na podstawie samooceny w oparciu o Listę kontrolną do badania dostępności cyfrowej. Wyniki badania przedstawia tabela podsumowująca badanie dostępności cyfrowej [.docx, 17.27 kB] .

Skróty klawiszowe

Na stronie internetowej można używać standardowych skrótów klawiaturowych przeglądarki.

Informacje zwrotne i dane kontaktowe

Wszystkie problemy z dostępnością cyfrową tej strony internetowej możesz zgłosić do: Agnieszka Kowalczyk

Każdy ma prawo wystąpić z żądaniem zapewnienia dostępności cyfrowej tej strony internetowej lub jej elementów.

Zgłaszając takie żądanie podaj:

  • swoje imię i nazwisko,
  • swoje dane kontaktowe (np. numer telefonu, e-mail),
  • dokładny adres strony internetowej, na której jest niedostępny cyfrowo element lub treść,
  • opis na czym polega problem i jaki sposób jego rozwiązania byłby dla Ciebie najwygodniejszy.

Na Twoje zgłoszenie odpowiemy najszybciej jak to możliwe, nie później niż w ciągu 7 dni od jego otrzymania.

Jeżeli ten termin będzie dla nas zbyt krótki poinformujemy Cię o tym. W tej informacji podamy nowy termin, do którego poprawimy zgłoszone przez Ciebie błędy lub przygotujemy informacje w alternatywny sposób. Ten nowy termin nie będzie dłuższy niż 2 miesiące.

Jeżeli nie będziemy w stanie zapewnić dostępności cyfrowej strony internetowej lub treści, wskazanej w Twoim żądaniu, zaproponujemy Ci dostęp do nich w alternatywny sposób.

Obsługa wniosków i skarg związanych z dostępnością

W przypadku problemów z dostępnością strony internetowej prosimy o informację. Osobą odpowiedzialną jest Adam Krupski. Kontakt: a.krupski@splekinsko.pl, telefon: 44 7314225. Tą samą drogą można składać wnioski o udostępnienie informacji niedostępnej oraz składać żądania zapewnienia dostępności.

Procedura wnioskowo-skargowa

Ewentualne skargi prosimy kierować na adres:

Każdy ma prawo:

  • zgłosić uwagi dotyczące dostępności cyfrowej strony lub jej elementu,
  • zgłosić żądanie zapewnienia dostępności cyfrowej strony lub jej elementu,
  • wnioskować o udostępnienie niedostępnej informacji w innej alternatywnej formie.

Żądanie musi zawierać:

  • dane kontaktowe osoby zgłaszającej,
  • wskazanie strony lub elementu strony, której dotyczy żądanie,
  • wskazanie dogodnej formy udostępnienia informacji, jeśli żądanie dotyczy udostępnienia w formie alternatywnej informacji niedostępnej.

Rozpatrzenie zgłoszenia powinno nastąpić niezwłocznie, najpóźniej w ciągu 7 dni. Jeśli w tym terminie zapewnienie dostępności albo zapewnienie dostępu w alternatywnej formie nie jest możliwe, powinno ono nastąpić w ciągu 2 miesięcy od daty zgłoszenia.

Jeżeli zapewnienie dostępności cyfrowej nie jest możliwe, podmiot publiczny może zaproponować alternatywny sposób dostępu do informacji. W przypadku, gdy podmiot publiczny odmówi realizacji żądania zapewnienia dostępności lub alternatywnego sposobu dostępu do informacji, wnoszący żądanie może złożyć skargę w sprawie zapewnienia dostępności cyfrowej strony internetowej, aplikacji mobilnej lub elementu strony internetowej lub elementu aplikacji mobilnej.

Na niedotrzymanie tych terminów oraz na odmowę realizacji żądania można złożyć skargę do dyrektora szkoły:

  • Agnieszka Kowalczyk - dyrektor Szkoły Podstawowej im. M. Kopernika w Łękińsku
  • adres: Łękińsko, ul. Szkolna 20, 97-410 Kleszczów
  • e-mail: a.kowalczyk@splekinsko.pl.

Pomocne mogą być informacje, które można znaleźć na rządowym portalu gov.pl.

Możesz także poinformować o tej sytuacji Rzecznika Praw Obywatelskich.

Pozostałe informacje

Aplikacje mobilne

Podmiot nie posiada aplikacji mobilnych

Dostępność architektoniczna

Szkoła Podstawowa im. M. Kopernika w Łękińsku

Łękińsko, ul. Szkolna 20

97-410 Kleszczów

Szkoła Podstawowa im. Mikołaja Kopernika, zlokalizowana jest w Łękińsku przy ulicy Szkolnej 20, powiat bełchatowski, gmina Kleszczów.

Szkoła posiada 1 miejsce parkingowe przystosowane dla osób z niepełnosprawnościami. W odległości 30 m od szkoły znajduje się parking gminny
z wydzielonymi miejscami dla osób niepełnosprawnych.

Szkoła Podstawowa im. Mikołaja Kopernika w Łękińsku jest obiektem wolnostojącym, dwukondygnacyjnym (poziom 0, poziom 1), częściowo podpiwniczonym. Składa się
z dwóch budynków, powstałych w różnym okresie, połączonych ze sobą schodami na dwóch poziomach.

Stara część szkoły – budynek SP1 – wejście od ul. Szkolnej 20. Budynek SP1 jest niedostosowany dla osób z niepełnosprawnościami. Wejście do budynku, oznaczone symbolem A, przy ul. Szkolnej 20 dostępne jest po pokonaniu schodów – 5 stopni lub skorzystaniu z przystosowanego podjazdu dla wózków. Przy wejściu głównym znajduje się dzwonek na wysokości 1,50 m. Drzwi wejściowe otwiera ręcznie pracownik szkoły. Przy wejściu głównym, po lewej stronie, znajduje się portiernia. Pełniący tam dyżur pracownik może przywołać pracownika administracji oraz umożliwić kontakt telefoniczny. Dostęp do poziomu 1 za pomocą schodów na klatce schodowej, brak platform, wind, pochylni, informacji głosowych, toalet dla osób niepełnosprawnych.
Nowa część szkoły – budynek SP 2 – wejście od strony miasteczka ruchu drogowego. Wejścia do budynku szkoły, oznaczone symbolem G, H dostępne są z poziomu terenu – parteru. Wejście G, dostosowane architektonicznie dla osób niepełnosprawnych. Przy wejściu G po prawej stronie, zlokalizowany jest gabinet dyrektora szkoły, wicedyrektora szkoły oraz sekretariat. Wejście H dostosowane architektonicznie dla osób niepełnosprawnych. Przy wejściu H, po prawej stronie znajduje się winda. Na każdym poziomie, dostępna jest toaleta przystosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych – stosownie oznakowana.
W szkole zainstalowany jest system monitoringu – kontrolowane są wejścia i wyjścia osób z zewnątrz oraz uczniów i nauczycieli.

Dostępność komunikacyjno-informacyjna

W obu budynkach brak pętli indukcyjnej i oznaczeń brajlowskich. Istnieje możliwość skorzystania z pomocy tłumacza języka migowego na miejscu  po wcześniejszym umówieniu się.

 Osoba niepełnosprawna ma prawo wstępu na teren szkoły wraz z psem asystującym, po uprzednim zgłoszeniu tego faktu w sekretariacie szkoły, w terminie co najmniej 2 dni roboczych przed tym zdarzeniem (planowaną wizytą w szkole).

Warunkiem skorzystania z uprawnień, jest wyposażenie psa asystującego w uprząż oraz posiadanie przez osobę niepełnosprawną certyfikatu potwierdzającego status psa asystującego i zaświadczenia o wykonaniu wymaganych szczepień weterynaryjnych.