Informacja Administratora

Na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), Dz. U. UE. L. 2016.119.1 z dnia 4 maja 2016r., dalej RODO informuję:
1. dane Administratora i Inspektora Ochrony Danych znajdują się w linku „Ochrona danych osobowych”,
2. Pana/Pani dane osobowe w postaci adresu IP, są przetwarzane w celu udostępniania strony internetowej oraz wypełnienia obowiązków prawnych spoczywających na administratorze(art.6 ust.1 lit.c RODO),
3. jeżeli korzysta Pan/Pani z odnośnika na stronie będącego adresem e-mail placówki to zgadza się Pan/Pani na przetwarzanie danych w celu udzielenia odpowiedzi,
4. dane osobowe mogą być przekazywane organom państwowym, organom ochrony prawnej (Policja, Prokuratura, Sąd) lub organom samorządu terytorialnego w związku z prowadzonym postępowaniem,
5. Pana/Pani dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego ani do organizacji międzynarodowej,
6. Pana/Pani dane osobowe będą przetwarzane wyłącznie przez okres i w zakresie niezbędnym do realizacji celu przetwarzania,
7. przysługuje Panu/Pani prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania lub prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania,
8. ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych,
9. podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest fakultatywne (dobrowolne) w celu udostępnienia strony internetowej,
10. Pana/Pani dane osobowe nie będą podlegały zautomatyzowanym procesom podejmowania decyzji przez Administratora, w tym profilowaniu.
zamknij

Informacje ogólne Rady Rodziców na rok szkolny 2025/26

Szanowni Rodzice !

Decyzją Rady Rodziców z dnia 15 września 2025 r. wysokość składki rodziców przeznaczonej na wspieranie statutowej działalności szkoły w roku szkolnym 2025/2026  została ustalona na kwotę: 80,00 zł płatnej jednorazowo od dnia 1 października 2025 r. do dnia 14 listopada 2025 r. w sekretariacie szkoły.

Wpłatę w wysokości 50 % składki ustalonej na dany rok szkolny pobiera się od:

  • matek /ojców/ samotnie wychowujących dziecko – półsierot,
  • rodziców dzieci niepełnosprawnych /posiadających orzeczenie o niepełnosprawności z Powiatowego Zespołu ds. Orzekania o Niepełnosprawności/,
  • najmłodszego dziecka z rodziny, z której troje dzieci uczęszcza do Szkoły Podstawowej w Łękińsku.

Pieniądze uzyskane z dokonanych wpłat w przeznaczane są na:

  • dofinansowanie imprez szkolnych organizowanych dla uczniów /pasowanie klas pierwszych, dzień pieczenia chleba, Andrzejki, Mikołajki, choinka szkolna, Dzień Dziecka, szkolne dni rodziny itp./,
  • nagrody rzeczowe i książkowe na zakończenie roku szkolnego oraz dla laureatów konkursów szkolnych,
  • inne cele za zgodą Rady Rodziców.

Drodzy Rodzice, Wasze wsparcie jest niezwykle ważne, abyśmy mogli zrealizować powyższe cele. Zachęcamy do dokonywania wpłat.


W związku ze zbliżającym się Dniem Edukacji Narodowej decyzją Rady Rodziców kontynuujemy akcję „Cegiełka zamiast kwiatka”, która polega na  zakupie cegiełek zamiast upominków lub kwiatów. Dochód z zakupu cegiełek będzie przeznaczony na wspieranie działalności charytatywnej Fundacji Gajusz.

  • wartość jednej cegiełki 10,00 zł,
  • do indywidualnej decyzji rad oddziałowych /klasowych/, pozostawia się ilość cegiełek, które zakupi każda z klas,
  • cegiełki można nabyć u pani Niny Podlejskiej w dniach 7-8 października 2025 r.

Oprac.: Rada Rodziców przy Szkole Podstawowej im. Mikołaja Kopernika w Łękińsku