Informacja Administratora

Na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), Dz. U. UE. L. 2016.119.1 z dnia 4 maja 2016r., dalej RODO informuję:
1. dane Administratora i Inspektora Ochrony Danych znajdują się w linku „Ochrona danych osobowych”,
2. Pana/Pani dane osobowe w postaci adresu IP, są przetwarzane w celu udostępniania strony internetowej oraz wypełnienia obowiązków prawnych spoczywających na administratorze(art.6 ust.1 lit.c RODO),
3. dane osobowe mogą być przekazywane organom państwowym, organom ochrony prawnej (Policja, Prokuratura, Sąd) lub organom samorządu terytorialnego w związku z prowadzonym postępowaniem,
4. Pana/Pani dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego ani do organizacji międzynarodowej,
5. Pana/Pani dane osobowe będą przetwarzane wyłącznie przez okres i w zakresie niezbędnym do realizacji celu przetwarzania,
6. przysługuje Panu/Pani prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania lub prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania,
7. ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych,
8. podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest fakultatywne (dobrowolne) w celu udostępnienia strony internetowej,
9. Pana/Pani dane osobowe nie będą podlegały zautomatyzowanym procesom podejmowania decyzji przez Administratora, w tym profilowaniu.
zamknij

Kosmiczna zakładka do książki

Szkoła Podstawowa im. M. Kopernika w Łękińsku ma przyjemność zaprosić uczniów do udziału w rodzinnym konkursie pod hasłem KOSMICZNA  ZAKŁADKA DO  KSIĄŻKI.

REGULAMIN KONKURSU

  1. ORGANIZATOR: Szkoła Podstawowa im. M. Kopernika w Łękińsku, ul. Szkolna 20, 97-410 Kleszczów.
  2. Tematem pracy konkursowej jest wykonanie KOSMICZNEJ ZAKŁADKI  DO  KSIĄŻKI w kontekście obchodów Dnia Patrona oraz Dnia Matki.
  1. CELE KONKURSU:
    Rozwijanie wyobraźni i inwencji twórczej dzieci.
    Kultywowanie Dnia Patrona oraz Dnia Matki.
    Zainteresowanie uczniów książką.
    Rozwijanie kreatywności, fantazji i wyobraźni w odniesieniu do tematu zakładki.
  1. WARUNKI UCZESTNICTWA
  • Warunkiem udziału w konkursie jest wspólny udział dzieci i rodziców.
  • Konkurs adresowany jest do uczniów klas I –  VIII  oraz ich rodziców.
  • Prace powinny być wykonane samodzielnie (indywidualnie) – GOTOWE ZAKŁADKI (zakupione, z biblioteki, księgarni)  nie będą brane pod uwagę
  • Każdy uczestnik konkursu może zgłosić do oceny 1 pracę
  • Do każdej pracy należy dołączyć informację wg wzoru: imię i nazwisko autora pracy, klasę.
  1. FORMA I FORMAT WYKONANYCH PRAC
  • Kategoria dla klas I - IV obejmuje wykonanie KOSMICZNEJ  ZAKŁADKI  DO  KSIĄŻKI  -  może być wykonana metodą wyklejania, zaplatania, rysunku bądź inną.
  • Kategoria dla klas V- VIII obejmuje wykonanie KOSMICZNEJ  ZAKŁADKI  DO  KSIĄŻKI –  może zostać wykonana w dowolnej grafice komputerowej, np. Canva lub inne, może zawierać również jakąś sentencję lub cytat.
  • Praca powinna być wykonana z dowolnego materiału, które uczestnik posiada w domu i które nie będą niszczyć książki.
  • Praca wykonana techniką komputerową musi zostać wydrukowana.
  • Zakładka może być wykonana dwustronnie lub jednostronnie. Kształt zakładki jest dowolny.
    GOTOWE ZAKŁADKI  (zakupione, z biblioteki lub z księgarni) nie będą brane pod uwagę  
  1. PRZEBIEG KONKURSU
  • Prace na konkurs należy dostarczyć najpóźniej do dnia 15.04.2022 r. do organizatorów konkursu (tj. świetlica lub biblioteka)
  • Oceny prac dokona jury konkursowe, które będzie zwracać uwagę na: pomysłowość, technikę wykonania, estetykę oraz stopień trudności .
  • Wyniki konkursu zostaną ogłoszone pod koniec Kwietnia.
  • Wszystkie prace zostaną zaprezentowane na wystawie pokonkursowej na terenie szkoły oraz na stronie szkoły.
  • Organizator zastrzega sobie prawo wprowadzenia ewentualnych zmian w regulaminie, w tym dat dotyczących rozstrzygnięcia konkursu oraz miejsca i sposobu ekspozycji prac.
  • Osoby odpowiedzialne za prawidłowy przebieg konkursu:

Agata Stępień oraz panie z biblioteki.

Serdecznie Zapraszamy do wzięcia udziału w konkursie.

Przewidziane atrakcyjne nagrody!!!