Informacja Administratora

Na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), Dz. U. UE. L. 2016.119.1 z dnia 4 maja 2016r., dalej RODO informuję:
1. dane Administratora i Inspektora Ochrony Danych znajdują się w linku „Ochrona danych osobowych”,
2. Pana/Pani dane osobowe w postaci adresu IP, są przetwarzane w celu udostępniania strony internetowej oraz wypełnienia obowiązków prawnych spoczywających na administratorze(art.6 ust.1 lit.c RODO),
3. dane osobowe mogą być przekazywane organom państwowym, organom ochrony prawnej (Policja, Prokuratura, Sąd) lub organom samorządu terytorialnego w związku z prowadzonym postępowaniem,
4. Pana/Pani dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego ani do organizacji międzynarodowej,
5. Pana/Pani dane osobowe będą przetwarzane wyłącznie przez okres i w zakresie niezbędnym do realizacji celu przetwarzania,
6. przysługuje Panu/Pani prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania lub prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania,
7. ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych,
8. podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest fakultatywne (dobrowolne) w celu udostępnienia strony internetowej,
9. Pana/Pani dane osobowe nie będą podlegały zautomatyzowanym procesom podejmowania decyzji przez Administratora, w tym profilowaniu.
zamknij

Laureaci i finaliści Ogólnopolskiego Konkursu GEEK - Gry Eksperymentalne, Edukacyjne, Komputerowe.

Konkurs GEEK jest organizowany po raz drugi i po raz drugi uczniowie naszej szkoły pod kierunkiem p. Małgorzaty Jegier odnoszą sukcesy jako laureaci II i III miejsca oraz finaliści w etapie ogólnopolskim. Celem konkursu jest pobudzanie oraz rozwijanie wśród nauczycieli i uczniów zainteresowań i pasji, które skupiają się wokół tworzenia edukacyjnych gier komputerowych związanych z różnymi przedmiotami (np. historia, chemia, fizyka, biologia, geografia, matematyka, przedsiębiorczość i tp.),  wykorzystanie kompetencji informatycznych służących tworzeniu interdyscyplinarnych rozwiązań edukacyjnych, wdrażanie zdalnego nauczania z wykorzystaniem komputerowych gier edukacyjnych i innych innowacji technicznych w szczególności w czasie pandemii,  upowszechnienie i propagowanie nauki programowania oraz rozwijanie umiejętności pracy zespołowej. Do konkursu zostało zgłoszonych 10 prac zespołowych i wszystkie zakwalifikowały się do etapu wojewódzkiego i ogólnopolskiego. II miejsce wywalczyły sobie uczennice Maja Buraczyńska i Natasza Karczewska opracowaniem scenariusza gry edukacyjnej „Tajemnice Wielkiej Brytanii”. W tych działaniach wspierała uczennice również p. Marta Chobot (język angielski).

III miejsce należy do uczniów: Michała Morenia, Juliana Piecyka i Adama Olczyka którzy opracowali scenariusz gry historycznej: „Powstanie Warszawskie”.  

Finaliści tego konkursu to: Jakub Buresz, Jan Kralka, Julia Dwornik, Natalia Sowa, Michał Grącki, Jan Grącki, Bartosz Kowalczyk, Krzysztof Misiak, Maja Buraczyńska, Natasza Karczewska, Michał Moreń, Adam Olczyk, Julian Piecyk, Małgorzata Podlejska, Izabela Kralka, Izabela Masłowska, Oliwia Kubiak, Jakub Włodarczyk, Szymon Kubera, Bartosz Kępa, Maja Bednarska, Emilia Bębnowska, Julia Pietrucha. Ich prace to scenariusze gier związane z różnymi przedmiotami szkolnymi i tematami związanymi z życiem codziennym.

Uroczyste podsumowanie konkursu odbędzie się w Warszawie w połowie września 2022 roku na które już są zaproszeni laureaci II i III miejca.

Opr. Małgorzata Jegier