Układ pokarmowy w klasach siódmych
W klasach siódmych, w ramach realizacji działu "Układ pokarmowy", uczniowie wykonywali szereg aktywności, aby jak najlepiej przyswoić sobie informacje o tym układzie. Pierwszym zadaniem uczniów było przedstawienie procesu, któremu podlega jedzenie w naszym ciele. Korzystając m.in. z tłuczków, nożyczek, rajstop, wody, herbatników i bananów uczniowie przedstawili wędrówkę pokarmu. Ponadto uczniowie z plasteliny stworzyli przestrzenne modele zębów, a z gazetek sklepowych wycinali produkty spożywcze, z których stworzyli gazetkę ścienną przedstawiającą m. in. produkty bogate w białko, błonnik, witaminy, tłuszcze. W ramach realizacji tematu o higienie i chorobach układu pokarmowego uczniowie w grupach odgrywali scenki. Wcielili się w rolę pacjentów, którzy wybrali się z różnymi dolegliwościami na wizytę do lekarza, otrzymując skierowanie na wybrane badanie, wstępną diagnozę i zalecenia. Na zakończenie działu siódmoklasiści przygotowywali w sali kulinarnej pełnowartościowe, smaczne i kolorowe śniadania, które miały być również inspiracją jak w szybki i zdrowy sposób możemy przygotować najważniejszy posiłek dnia.