“Uśmiechnij się!” - Piknik Rodzinny.
“Uśmiechnij się!” - pod takich hasłem 2 czerwca 2023 r. w godzinach popołudniowych odbył się w naszej szkole piknik rodzinny.
Pogoda nie sprzyjała, bo było chłodno i chmury burzowe przysłoniły niebo, ale to nie przeszkadzało aby skorzystać z różnych przygotowanych atrakcji. Policjanci z Komendy Powiatowej w Bełchatowie i Posterunku Policji w Kleszczowie omawiali zasady bezpiecznego poruszania się po drodze oraz skutki używania środków odurzających. Uczniowie mogli usiąść w policyjnym radiowozie, przymierzyć alkogogle i strój bojowy policjanta. Uczniowie klas IV pod ich okiem zdawali egzamin praktyczny na kartę rowerową. Strażacy z OSP w Łękińsku prezentowali nowoczesny sprzęt strażacki, a uczniowie mogli sprawdzić się w ćwiczeniach sprawnościowych. Uczennice z Zespołu Szkół Ponadpodstawowych w Kleszczowie pod kierunkiem p. Piotra Szczepaniaka, pokazywały w jaki sposób należy udzielać pierwszej pomocy przedmedycznej. Dużym powodzeniem cieszyły się “dmuchańce”, grupowe wyścigi “ślimaków” i “narciarzy”. Można było sobie zrobić pamiątkowe zdjęcie w szkolnej fotobudce. Uczniowie na znak protestu przeciw przemocy wypuścili w niebo białe balony. Jednak największą atrakcją na boisku szkolnym, była zabawa w pianowe potwory. Dużym zainteresowaniem cieszyło się też stoisko Team MotoPower Kleszczów, na którym można było się dowiedzieć się tajników jazdy quadem i motocyklem. Pod czujnym okiem pana Piotra Suszyńskiego, uczniowie mogli “przejechać się” prezentowanymi pojazdami oraz zapisać się na zajęcia moto.
Po tych atrakcjach na każdego uczestnika czekał poczęstunek z “Piekielnego grila” oraz owoce, ciasta i wata cukrowa. Oprawą muzyczną zajął się p. Sylwester Czank. Na koniec odbył się krótki występ mażoretek i Orkiestry Dętej Gminy Kleszczów.
Piknik odbył się na boisku szkolnym i terenach przyszkolnych. Opiekę nad uczniami sprawowali nauczyciele i rodzice.
Szczególne podziękowania dla Rady Rodziców, która m.in. wsparła ww piknik finansowo oraz dla wszystkich, którzy przyczynili się do organizacji i prawidłowego przebiegu tej imprezy.
Opr. Małgorzata Jegier